> CucuTokMat: Entri untuk Wan Hazel and Lisaa ! ^___^

Entri untuk Wan Hazel and Lisaa ! ^___^

Assalammualaikumm .. (^..^)


haip ! haip ! semuuuaa ..... hepi holiday ! >..<" tengok blog aku dah berubah kan ?? nie semua adalah hasil aku sendiri oke ! tak de nak tempah-tempah dekat orang nye.. tapi agak la kan. 3jam baru nak siap macam nie . 3jam mengadap laptop tak pe tapi kalau 3jam mengadap buku ape kan jadi ? meleleh air liur la jawab nye... hahaha. ^___* 


hari nie aku nak thanks sangaatt sanggattt dekat blogger yang baik hati bagi aku amik doodle yang dia buat. Credit to Wan Hazel . aku rasa ramai dah yang kenal dengan Wan nie kan. sapa yang tak kenal tuh korang pegi la terjah blog dia. aku suka blog dia sebab sanggat semart . sesuai la dengan blogger boy kan. Wan pon ada amik tempahan jugak. so sapa rasa nak tempah pape kat dia korang pegi ke blog dia k. ^___^



nie doodle yang dia hasilkan oleh Wan Hazel . aku masukkan ke dalam header aku. Thank you Wan. sanggat cute doodle tuh. lain kali buat la lagi k. hihi ~ ^___^


nie adalah Lisa Surihani . Opss ! silap silap. heee.. ~ Lyssa Secret laaa.. sapa tak kenal kan? blog Gadis yang rajin buat Tuto. kebanyakkan tuto aku amik dari blog dia la. so Credit to Lyssa Secret . ^__^ klik pic atas tuk ke blog dia oke. korang dengar kan Radio Era.fm berkumandang dekat blog aku kan ? aku amik tuto dari blog Lyssa laa .. ^_* kalau korang nak Tuto macam mana nak letak widget Era.fm kat blog korang boleh la pegi terjah blog dia k. ^___^

Credit to :

Blogger Boy : Wan Hazel
Blogger Girl : Lyssa Secret


TERIMA KASIH DAUN KELADI, SUDAH BACA DATANG LA LAGI ! =)

1 comments:

Lyssa Dollixious said...

hikhik.. aicehhh .wahhh . ada entry khas untukk saya lah . hoho . thnxx dude :) ngehhh2~ BTW , teruskan mengikuti tutorial di blog Lyssa erk ^^