> CucuTokMat: tempat honeymoon aku. aku churp dulu. kau orang jangan kaco ^__^

tempat honeymoon aku. aku churp dulu. kau orang jangan kaco ^__^

asal tengah malam je datang la idea yang mencurah-curah bagai nak gila bak macam air terjun dekat waterfall. aduhh. update entri tengah malam dikala manusia lain tengah sedap diulik mimpi beralas kan bantal yang empuk seperti awan. -..-" patut la trafic blog aku tak naik-naik. hampeh butui. (sejak bila blog aku ada trafik tak taw ) 


hari jumaat lepas (ketika aku taip entri nie dah masuk hari ahad) macam la aktiviti aku time cuti-cuti nie kan. meng 'landing' kan diri dekat depan telebesen. punya la kusyuk dok layan satu drama melayu nie. sampai kan kalau buleh nak terkencing dok tahan ja sebab kusyuk punya pasai. haha. -..-"


tajuk drama tuh "alin...ke elin?" tade la best dan sesempoi cita hindustan duk guling-guling tuh. boleh la nak layan di kala bergelar 'penganggur' berwibawa nie kan. hehe. tapi aku bukan la nak cita pasal jalan cita drama tuh. tak kepasai. nak pi tengok sendiri. (kejam) haha. -,- 



haa nie la aku nak cita nie. tengok gambo atas nie. BUKIT GAMBANG BEACH RESORT . fulamak...! siyes cakap view kat resort nie memang cantik baii...! tu yang buatkan aku sampai sanggup tahan dari nak terkencing semata-mata nk tengok view resort nie je. haha. rasa macam lempang aku kuat-kuat tak ? hihi.=..= 


nie view dekat swimming pool resort nie. amacam ? rasa macam nak tergedik-gedik pegi tak ? hihi. -..-


nie view dekat water park resort die. makkkk ! ayahhh ! bawak la anak mu pegi ke sana. cheq nak pi men dengan peguin tuh. huhu. -..-

wahhh ! best nye kau dapat pegi sana. banyak gambo kau amik kan. -.-'  

err... actually aku tak penah pegi resort nie pon. suma gambo nie aku ciplak kat google je. dan aku tak tahu menahu pasal harga resort ni. so jangan tanya aku. saje nak buad eksyen terlebey. haha. -..-" pape pon maybe nanti aku akan plan dengan membe kolej aku tuk pegi tempat nie tak pon aku cadangkan kat membe KBU jer. sapa nak ikot. jum3. hehe ~

the problem is : nak ka depa trima idea aku ni ? huhu -,-v



~ s e k i a n  w a r k a h  d a r i  C i k  E p a l  H i j a u ~



TERIMA KASIH DAUN KELADI, SUDAH BACA DATANG LA LAGI ! =)

2 comments:

tomato said...

huwahhhhhhhhhhh nk p !

CucuTokMat (^^,) said...

tomato
jum. honeymoon sama2 sayang. hehe. ^_^