> CucuTokMat: Cahaya yang pelik di kenali sebagai Kasih berkunjung di Seberang Jaya ^__^

Cahaya yang pelik di kenali sebagai Kasih berkunjung di Seberang Jaya ^__^

assalammualaikum .. 



tadi petang akibat boring terlampau sangat aku pon mengajak Uncle Den (guna uncle nampak muda cikit) -..- pi Kefor Seberang Jaya. motif ?? buang masa nak tengok 'retiss' movie terbaru tuh nak buad promotion. -..-"

NUR KASIH THE MOVIE -,-

secara jujur nya aku memang minat gilar drama Nur Kasih nie. masa dok tayang kat telebesen lagi, tiap-tiap ari aku tengok drama dia. tak penah miss wa cakap lu !! dulu, drama nie tayang kat tv3 time petang kul 4.30ptg . pastu malam pon tayang lagi sekali. tapi ada la depa potong sikit scene drama tuh. tapi aku peduli apa ?! aku tetap tengok jugak walaupon petang tuh aku dah tengok. haha. -,-"

now aku menunggu Nur Kasih The Movie kluar dekat pawagam plak pada 19hb Mei nie. jum la kita buat ramai kat pawagam tuh. kasi gempak sikit. haha. -..-


p/s >> aku adalah student yang lupa daratan sebab nye tak sedor result exam nak kluar 16hb tuh. huhu. wish me luck !! hope pointer still maintan atas dari 3.00 . insyaallaahhh ..... ( :





~ s e k i a n  w a r k a h  d a r i  C i k  E p a l  H i j a u  ~

TERIMA KASIH DAUN KELADI, SUDAH BACA DATANG LA LAGI ! =)

2 comments:

FatinFirdaus said...

xsaba nk pi tgk.. huhu

CucuTokMat (^^,) said...

FaTinFiRDaUsjum2. pi buat ramai dekat pawagam. ^_^