> CucuTokMat: hati aku sakit melihat benda nie ^__^

hati aku sakit melihat benda nie ^__^


# 1 : white dress macam princess . ^__^


# 2 : purple maxi skirt ^__^


# 3  : purple oxford shoes. sangat classical. ^__^


# 4 : cream pump shoes . ^__^


# 5 : wash skinny jeans ^__^

five things that i wish to buy it di kala bergelar seorang penganggur. cehhh ! penganggur lagi. bila mau tukar status daa.... ^_^

anyway , sejuta kali saaannngggaaatttt menyukai barang-barang yang huduh di atas. huhu. -..- kecuali yang nombor 4 tu tak de la aku nak beli shoes macam tuh. 

kau gila ! dengan ketinggian aku 165cm (yang diukur 2 tahun yg lepas) nak pakai heels macam tuh ?? mau mak ayah aku kena angkat kepala 5kali ganda dari biasa apabila melihat aku . HAHA. aku kan mencari sepasang wedges yang seakan-akan design sebegitu. ^___^

p/s : kepada sesapa yang bermurah hati nak bagi hadiah kepada aku bersempena besday aku tak lama lagi. sila la bagi salah satu barang yang dinyatakan seperti di atas walaupon besday aku lambat lagi. HAHA. ^__^



~ s e k i a n  w a r k ah  d a r i  C i k  E p a l  H i j a u ~

TERIMA KASIH DAUN KELADI, SUDAH BACA DATANG LA LAGI ! =)

3 comments:

misTeddy♡ said...

wooo! suke jugak dress putih tu..otw nak beli... :D
suke sgt wane putih, adore.....

CucuTokMat (^^,) said...

BearBear ^^whooaahhh ! ni yang jeles nie. huhu. tapi cantik kan dress tuh. ^_^

misTeddy♡ said...

yup !!! cantek sgt...hee~
lagi2 pkai skali ngan jacket leather hitam ... :D