> CucuTokMat: peewwiittt !! aku pemes amos. jeles leeetttteeewww ^__^

peewwiittt !! aku pemes amos. jeles leeetttteeewww ^__^

assalammualaikum .... 






alhamdulillah. follower aku telah mencecah 105 orang. thanks kepada semua yang sudi menjadi follower kepada blog yang tak seberapa nie. huhu. >,< 


ek elehh. follower ciput je pon. tu pon nak kecoh. kerek ar minah nie !! (;

maybe ade sesetengah orang akan beranggapan cegini. tapi bagi aku follower tak penting tapi bilangan orang yang rajin datang menerjah itu yang penting ! -,-" sebab nye ada jugak la yang sudi membaca entri entri aku yang haprak nie. hihi. itu aku mengaku oke ! hampa tak cakap pon aku dah tau. anyway aku sedang memperbaiki lagi mutu, keunggulan penulisan aku nie. -,-



and last but not list, follower adalah bonus kepada aku. so terima kasih yang tak terhingga kepada semua orang yang sudi datang ke belog aku nie ekspeceli FOLLOWER aku. rasa macam nak bagi flower kepada semua. -..- mood :: serius >..<


walaupon blog aku nie tak sehebaakkkk macam blog-blog blogger yang lain. tapi satu je aku nak inform dekat hampa. 


hado aku kisah ? wahahha -..-v



i am who i am !! >,< hari tu aku ada memasang niat :


"kalau la follower aku mencecah 100++ aku rasa macam nak buat contest jer "


tajuk contest serta hadiah telah tertanam dalam otak ku sebesar penumbok ni. -..- tapiii....... takut jugak tak da sambutan ke hape. sadiss jugak aku nanti. tamo arh ! huhu. agak-agak hampa la kan apa pendapat hampa perlu ka aku melaksanakan niat yang tersemat di kalbu untuk menganjurkan contest atau perlu tunggu dan perbaiki keadaan sekeliling blog mahupun penulisan aku ?? >,< mengharapkan feedback daripada yang sudi datang singgah ke sini. =..=v










~ s e k i a n  w a r k a h  d a r i  C i k  E p a l  H i j a u ~













TERIMA KASIH DAUN KELADI, SUDAH BACA DATANG LA LAGI ! =)

4 comments:

Encik Fikhri said...

awak...saye fikhri dari sahabat blogger tu..em,maybe awak tak ready lagi kot.sebab masih question dalam diri.ape pon kalo dah ready buat je.em,ade berape kelemahan yang saye perhatikan.hee..sori ye lbeh2 lak.tapi mungkin berguna untuk awak.first,susah nak klik comment sebab cursor awak bentuk bulat dan tak point kat comment link tuh.mb sbb tu orang tak komen,sbb payah nak mengomen.hehe..yang lain,takde masalah sbb ni kan blog peribadi.wording,sentences,background song,punctuation,shortform,smue depend dengan awak punye gaya.kalau nasihat saye leh pakai,ok la.kalau awak terase hati jgn marah ye..hehe..

incik dracula™ said...

hehe,,,tumpang tnye...cmne nk follow nie..skru cari xjmpe la.. [^.^]

CucuTokMat (^^,) said...

Amancits Sullen

tq fikri.... ^_^

CucuTokMat (^^,) said...

si skru™

thanks cik skru..... ^_^