> CucuTokMat: Ada jugak orang lagu nie. ^__^

Ada jugak orang lagu nie. ^__^

assalammualaikum...







hari nie aku bengang dengan sorang minah ni. entah papa ja. kau pikir kau sekarang dah keja hebatt sanggat la?? setakat keja kerani basic rm700 je pon tu pon nak bangga sangat dah. aku bukan la nak menghina pekerjaan sebagai kerani nie. cuma perangai sorang minah nie yang kerek buatkan aku meluatt derr. apa hampa rasa kalau orang nie bukan dari keluarga yang berada tapi depan hampa dia belagaakk KAYA !! konon nya baju setakat pakai sekali jer. lepas tuh dah tanak pakai sebab malu nak pakai banyak kali. and then esok tuh beli lagi baju. padahal duit yang dia shopping bagai nak rak tu bukan dari hasil dia tapi dari hasil dia meminjam duit dekat orang laen ??? kau tak rasa macam nak lempang minah nie laju laju ke. -__-


lagi satu perangai dia yang aku paling paaallliiiiinnnggg menyampah giler dia nie jenis kuat gembang nak mampus . tau gembang tu ape ? gembang tu adik beradik cakap besar la. -..-" aku ni kenal dia dah lama. duduk plak rumah dekat dekat. memang tau sangat la hal dia mahupun famili dia. nak dijadikan cerita sebelum  aku tau hal sebenar aku mati matian la caya cakap si minah ni kononnya bapak si minah nie POLIS. oke memang la betul bapak dia tuh bekas PDRM. tapi diberhentikan atas tuduhan kes r*****. aku tak nak la cita kes apa k. satgi memalukan dia plak kan. ada la satu hari tu aku teman dia pegi SUMMIT dekat area BM. masa dah nak balik baru dia perasan yang kunci moto dia tertinggal dekat moto yang dia park dekat luar. tapi nasib baik la abang jaga tuh nampak and dia simpan kunci tuh. kalau tak macam mana la kami nak balik. huhu. oke time nie aku masih baik lagi dengan dia. =..= aku terdengar la dia cakap sumething dengan abang jaga nie.


Minah Kerek : kenal tak Wak ?  *wak = nama panggilan bg bapak dia.
Bro jaga        : Wak?? Wak mana?
Minah            : Wak keja polis dekat BM tuh. yang misai tebal . dia tuh bapak aku.
Bro jaga       : Ohh. Wak.  tak kenal pon . 


kahkahkah. siries wa cakap lu. aku gelak kot time nie. aku tengok muka dia dah lain dah bila dia perasan aku gelak. so aku pon cover la sebab nak jaga hati membe kan. boleh pulak atas motor tuh dia cakap kat aku mamat tadi mintak number dia. padahal aku tak dengar pon la mamat tuh nak ngorat dia ke hape. tak kan aku dah pekak kot. padahal aku duk dekat jer dengan kau. ! hahahaha. siries aku nak tergelak bila mengingatkan cara cara kau yang nak belagak bagus konon konon MISS PREFECT ! ^__^ sudah la padahal apa yang kau cakap tuh satu pon tak dak yang betul pon. orang laen kau boleh la nak mohong. tapi dengan aku tak yah la weyhh MINAH KEREK


P/s : sorry mood terumbang ambing ketika mengarang drama hebat yang dilakonkan oleh Minah Kerek BM !! hahaha. -..-v


TERIMA KASIH DAUN KELADI, SUDAH BACA DATANG LA LAGI ! =)

0 comments: