> CucuTokMat: Fobia Cinta is juz around. ^_~

Fobia Cinta is juz around. ^_~

assalammualaikum y'olss..


Pijakan kaki bagai tak terasa
Setiap kali lihat kau tersenyum mesra
Tapi hati masih tak berani lagi 
Menghampiri


Denyutan jantung aku tergendala
Kerana hati aku berkata-kata
Jangan terkena untuk kali kedua
Kan sengsara


(korus)
Bukan aku tak sudi bersama
Cuma diri tak sanggup terluka
Dulu terlalu percaya
Tak sangka aku mangsa
Fobia cinta


Kini kau datang tawarkan segala
Bulan dan bintang seluruh angkasa
Namun aku masih ragu-ragu jua
Tak terima


(ulang korus)
Entah bila
Akan dapat percaya semula
Oh manusia yang kata
Cintai mereka
Adakah aku fobia cinta


(ulang korus)
Denyutan jantung aku tergendala

FOBIA CINTA BY NASHRIN


haa atas nie lirik lagu FOBIA CINTA by NASHRIN Mystarz LG. kalau korang nak dengar rentak irama dia sila pegi ke sini yeah ! ---- > klik pastu taip jer FOBIA CINTA. :)
sebab apa cheq letak lirik lagu nie ? OPCOS la kan lagu nie ada kena mengena dengan cheq. >,< hayati betol betol setiap rangkap. cheq buat entri nie ditujukan kepada semua yang tak habis habis bertanya tentang kenapa status cheq yang masih sekian lama bergelar "SINGLE" ;) YA CHEQ FOBIA CINTA !! -.-" 
dah dah jangan nak buzybody kat sini naa. sebenaq nya bukan setakat cheq ja yang fobia padahal banyak lagi aihh kat dunia nie orang fobia. sebab tuh ada kes bunuh diri gara gara putus cinta ! hebat betoi penangan cinta nie atau dalam bahasa Omputih nya L.O.V.E. :) tapi cheq tak macam tuh na. skru skru serta nat nat dalam otak cheq masih kukuh lagi. hihi. dan dari satu perasaan ini lah penulis penulis lirik, pengarah drama mahupun filem serta cik timah pot pet mendapat idea idea dalam penulisan mereka mahupun perbualan. see....! hebat kan. 
cheq cuma nak tinggalkan nasihat kepada mereka mereka yang tengah hangat bercinta atau yang baru frust menonggeng atau kepada mereka yang kekal berstatus "BUJANG" sepenuh masa nie macam cheq -,- ingat lah Tuhan yang Maha Berkuasa.
>> Yang tengah hangat bercinta macam cheq nie -,- jangan la terlalu berharap kepada pasangan anda kerana mungkin dia akan meninggalkan anda kerana kita sebagai manusia tidak mengetahui siapa jodoh kita sebenarnya sedangkan jodoh itu telah ditetapkan oleh NYA sejak azali lagi. ^_^ jadi tidak lah perlu kita bimbang andai kata pasangan kita telah meninggalkan kita. >,<
>> kepada mereka yang baru frust menonggeng macam cheq jugak -,- bertawakal dan muhasabah pada diri sendiri. perbetulkan apa yang kurang dan perbaiki la ia. percaya lah pada takdir. jodoh pertemuan di tangan Tuhan. Cinta yang hadir dengan sendiri nya adalah lebih indah daripada yang dicari. >,<
>> lastly kepada yang tengah "BUJANG" sepenuh masa jugak seperti cheq TAHNIAH kepada anda kerana berjaya memegang tittle yang sedemikian. ^^," kerana menjadi Bujang sepenuh masa bukan lah mudah. bersabar lah sayang sayang sekalian baik lelaki mahupon si gadis gadis kerana anda akan lebih menghargai pasangan anda akan datang. >,<
adehh suma nya macam cheq mana satu yang betol ? *none of your bisnes >.< kat entri nie cheq paste kan sekali beberapa doa yang mungkin buleh membantu anda di luar sana yang sedang dalam di lema. cewaahhh ...! dah macam Pakar Motivasi Cinta plak cheq nie. siap kasi doa nie bagai. mana mau cari derr.. ? (ada ada dalam al-quran banyak);P


 doa ini adalah bagi mereka yang tengah frust menonggeng . amalkan membaca doa ini setiap hari bagi menenangkan jiwa yang sedang resah gulana. -,-

doa bagi mereka yang sedang menanti jodoh dengan penuh kesabaran. moga Allah s.w.t mempermudahkan urusan anda. ^_~

bukan mudah untuk mengubati hati yang duka. oleh itu sebelum anda menyakitkan hati seseorang pikir lah kembali. :)


kalau hati cheq kena beli satu guni plaster baru boleh katup lubang lubang yang pecah. hihi. >,<



~ s e k i a n  w a r k a h  d a r i  C i k  E p a l  H i j a u ~


TERIMA KASIH DAUN KELADI, SUDAH BACA DATANG LA LAGI ! =)

8 comments:

Tengku Puteri said...

Sabaq naa..cheq pun pnah frust gak..xpa..mungkin tuhan dh sediakan jodoh yg terbaik utk kita.. yg dh berlalu tuh toksah dok kenang.. fokus yg di depan.. =) salam perkenalan..

aniswany said...

ni kesah fobia ngn cinta la nih ? =p jika datang cinta yang baru ,fobia cinta automatic ilang =)

Pakcu said...

eceh..entry menjiwang nampak~ ;p

nelly said...

banyak entri hati hancur ..hehe

Cik EpaL HiJau (^^,) said...

nelly : tadak la. saja wat tacing lebey. hihi. =P

Cik EpaL HiJau (^^,) said...

pakcu : jiwang itu perlu bagi menjamin keromantikan dalam diri tidak terhakis. adeehhh. hihi. ^__^

Cik EpaL HiJau (^^,) said...

aniswany : TQ sayang. patah tumbuh hilang berganti. haha. :D

Cik EpaL HiJau (^^,) said...

tengku puteri : TQ sayang. :)