> CucuTokMat: New Day New Book :)

New Day New Book :)

assalammualaikum korang korang


jap jap. korang korang ade perasan ape ape tak ?? tak?!! cube perati betoi betoi dulu. ehem ehem. hehee. dengan bangga nya saya wakil kepada tuan tanah kedaun. eh nie bukan blog kau ker. adoii. Dusshh !! Dussshh !! heee. sekarang tepat pukul 11.50pm saya selaku OWNER dengan rasminya mengishtiharkan esok cuti latarbelakang baru bagi blog CikEpalHijau . wee... bunga api memercik pantas atas kepala anda ! :)


agenda seterusnya . cewaah dah macam persidangan antarabangsa pulak entri kali ini yeaa... Anda masih ingat pada entry saya sebelum ini tentang hal hal KBU @ Kami Blogger Utara. SILA KLIK BANNER DISEBELAH ------ >
baru baru nie geng KBU telah mengadakan gathering secara 'melampau' iaitu yang telah di plan sejak beberapa bulan yang lepas. nak buat gath besaq macam nie memang memerlukan perancangan yang teliti. klu tak jadik rojak hat supa kat Padang Kota tuuhh. hampa tataw ka rojak Padang Kota lagu mana ?? sat cheq nak tunjuk. 


credit to Mr Google :)
haa hat nie la rojak cheq dok beletiaq tuhh. amacam ?? haisshh lap kaih ayaq liuq meleleh nuuh. malu kat orang aih. hehe. dah kita tinggalkan soal rojak tuh k. klu nak pi + order + bayar sendiri nooh. heee :) bebalik pasal gath KBU tadi, event tuh pada 26hb Mac 2011 yang lepas. semua blogger blogger utara pakat turun gath nie buad persidangan di penang. memang gempak giler waa cakap lu ! tapi yang sedih nye aku sendiri pon tak dapat nak menghadirkan diri atas sebab musabab yang tertentu. walaupun aku tak pegi gath ri tu aku tetap nak support geng geng KBU. oleh kerana gathering baru baru nie gempak plus owsom dengan itu muka muka mereka pon terpampang la dalam surat khabar lama ...!! (nada apek juai paper) memang geng KBU sempoi la habaq hang !! aku tak kira lepas nie gath mana mana yang dianjurkan oleh KBU aku tetap nak juin walau apa sekali pon. oyeeaahh !! 

credit to : KAK ADISH SHIDA
jelas terpancar wajah kejelesan aku apabila sedang memasukan gambar di atas. haha. tapa tapa pas nie aku kan join sekali yer kawan kawan. sayang hampa semua !! lap u olwez larrr. :)

p/s : entri aku kali nie memang mencirikan kemelayuan anak Penang sejati yeah. aku nak sambung edit blog nie babai :)


~ s e k i a n  w a r k a h  d a r i  C i k  E p a l  H i j a u ~





TERIMA KASIH DAUN KELADI, SUDAH BACA DATANG LA LAGI ! =)

0 comments: