> CucuTokMat: hope everthing will go fine .

hope everthing will go fine .

Assalammualaikum... (^.^) 




Auuucuummm .....!

Sorii ... berhabuk gila blog aku nie. maka spider pon dah bermaharajalela di sini. huhu. -.- maaf sangat kepada semua . aku sekarang busy dengan praktikal aku. kadang-kadang balik tired so tertido je la. even keja aku just waiting sampai kul 5 pastu blahhh !! perhh .. beraattt kut keja aku. HAHA. ^_^


now dah masuk 3 minggu aku berpraktikal. ok la . not bad. and dah boleh nak sesuai kan dengan environment kat situ. :) so tak de la serabut macam first week ritu. macam nak lari marathon la pe la . semua ada. heee ~ 




anyway, lepas nie aku akan cuba luangkan masa untuk update benda-benda terkini k. :) banyak nie nak cita. tambah-tambah nak masuk bulan puasa kan. bulan yang aku nanti-nanti setiap tahun !! ^.^




dah lewat malam . esok nak pegiii kerja pulak.. so happy everyday semuaa..... ! <3 


BYEEEE..... 

=)


TERIMA KASIH DAUN KELADI, SUDAH BACA DATANG LA LAGI ! =)

0 comments: