> CucuTokMat: Aku sayang dia. Tak nak luka kan dia lagi .

Aku sayang dia. Tak nak luka kan dia lagi .

Assalammualaikum (^_^) ............


hyee hyee .... yu'olsss... esok (22/7) and lusa (23/7) aku cuti !! hooreeyy .... boleh laa nak rest puas-puas and tido lewat - lewat . heee ~ bulan nie buat aku bahagia !! ^_^



  1.  aku sedang gigih berusaha untuk menamatkan latihan praktikal aku selama 5 BULAN jeerrr lagi beb . semangat berkobar-kobar. -.- 
  2. tak lama lagi aku bakal mendapat sebuah kereta ! dan dah jual pon moto aku yang lama. sangat kejam kan. buang yang lama sayang yang baru ! haaa >..<
  3. duet aku bertambah !! hasil penjualan moto lama. >..<"
  4. DAH BELI HANDPHONE BARU !!! heee ~
yang nombor 4 tu yang penting . selama 4 tahun aku setia menggunakan henpon Sony Ericson K750i sahaja . sampai kan kamera dah menjadi kaler putih sahaja  plus blurr jugak. and sehingga la bateri rosak yang tak dapat diselamatkan lagi . maka berkubur lahh dikau ! ^_* 


cilok google punya !

NOKIA E5 . nie la 'buah hati' aku yang baru ! sayang kau sangatttt-sanggattt derr . time tido letak bawah bantal . bila bangun gelabah cari dia . risau takut terjatuh pulak kan. huhu. (poyo -.-) so lepas nie boleh la aku nak snap picture nyamuk-nyamuk serta cekering yang ada dekat rumah aku banyak-banyak ! HAHA. ^_^

p/s : membazir adalah amalan SYAITAN. jadi gunakan rezeki kearah kebaikan ! ^_^


TERIMA KASIH DAUN KELADI, SUDAH BACA DATANG LA LAGI ! =)

0 comments: