> CucuTokMat: Selamat tinggall hari berehat, Selamat datanggg cabaran.. ^_^

Selamat tinggall hari berehat, Selamat datanggg cabaran.. ^_^

Assalammualaikum .... (^..^)


Duk tak duk dah nak dekat 2 bulan aku cuti berehat. maka dengan itu habis la cuti semester aku bagi semester nie. sekejap je kan hari berlalu . maka dengan ini jugak tak lamaa lagi aku akan menjalani latihan praktikal ! -.- huaaa ....! takkuuuttt ........... dah lama tak rasa dunia pekerjaan . jadik kaget sebentar . huhu .^..^


SURAT CINTA (16/06/2011) ^_^





maaf. guna camera hp cabuk jerrkk nie. so kabur sedikit. -.-"

nampak tak dekat mana firma yang bakal aku jalani praktikal nanti. SUNWAY HOTEL ! -..-" agak gementar jugak laaa nak pi daftar pon. aku dimaklomkan staff kat situ semua nya tak pakai tudung . and aku nie pulak bertudung ! tapi masa mula-mula hantar borang boss dia cakap "it's ok . just come here nanti ." so aku hope nanti sepanjang latihan praktikal aku nanti akan berjalan dengan lancar tanpa ada sebarang masalah. ^_^


Doakan aku yaa korang semua ..... ! 

(=


TERIMA KASIH DAUN KELADI, SUDAH BACA DATANG LA LAGI ! =)

0 comments: