> CucuTokMat: Berbangga jap kenal dengan Tyra Banks ! kau hado ???

Berbangga jap kenal dengan Tyra Banks ! kau hado ???

Assalammualaikum dan Selamat Hari Rabu ....  ( ^_^)


Tengah hujan nie mood aku nak update entri bertambah. maybe sebab cuaca sejuk dan sedap mata memandang ala-ala macam dekat korea gitu. Cewaahh ! hihi ~  ^_* aku buat entri nie sebab nak puji pujuukkk sis sorang nie untuk suruh dia buat vid tutorial . huhu -__-" aku suka style sis nie ! simple and cantiikkk . aku pon simple jugak bebb ! >..< 



sepasang gigi siong comel ! ^_^

ekcelii ramai jugakk yang tanya aku "eh macam mana nak pakai shawl macam nie ? " @ " cantik nya shawl ! fatyn ajar la jap cam mana " . and jawapan yang aku bagi " pakai macam tu je la !" @ " geledah youtube jer ! .  " see....! betapa mulia nya aku menjawab pertanyaan mereka. haha. ^__* tade la. sebenarnye aku pon tiru style shawl sis FYNA HERE ! sebab tu aku jawaaab macam tu jerrkk. kui kui . -..-" ok sekarang dah terbongkar rahsia aku kat sini ! aku tak kisah pon. kepada yang pernah bertanya or baru nak tanya cam na aku pakai shawl nie korang rajin-rajin kan lah erk terjah blog sis nie. ^_^ 

so now aku dah mula tertarik menarik kau memang kedebooommm sis ANISWANY LAZIM a.k.a TYRA BANKS MALAYSIA ! ^_^ suka tengok pic photoshoot dia. teringin jugakk nak pose ala-ala model . tapi apa kan daya tak dak bakat ! huhu ~ -___-"  So hope saaangggaattt sis Tyra Banks nie akan buat vid satu hari nanti ! kuikui... ~ ^__^


p/s : kembang kempis kembung laaa sis ANIS pas baca entri aku nie kan... ! hihi >,<"


TERIMA KASIH DAUN KELADI, SUDAH BACA DATANG LA LAGI ! =)

1 comments:

HanisLazimAndTheShaklee said...

alOloooo..tuweeeetnyeeeee <3 <3 thanx dear T__T jap2 nk nanges kejap..uwwaaa ..

*pssttt ,bkn tamo wat tuto vid ,malu laaa ..hikhik xyakin nk wat ,men lilit je nih. =p