> CucuTokMat: Segmen - "azrijohan,tolong aku"

Segmen - "azrijohan,tolong aku"

Assalammualaikum (^..^) ....



*klik banner* 

aku join segmen nie sebab ia sempoooiii . heee ~ ^_^ aku nak dikatakan lama berblogging tak jugak. nak kata baru pon tak jugak . aku duk tengah-tengah. heee ~ aku start berblogging pada december 2010. jangan la godek entri lame aku woii. malu kot. -.- huhu. 

anyway, aku masih belajar cara nak berblogging dengan betul. yela sekarang nie kan ramai dah aku tengok yang dah start berblog kan. tapi tak semua yang berjaya menjadi blogger dikagumi kan ? aku tak penah mengamalkan rule "i follow u, u follow me back". Ohhh noo! sape yang suruh aku buat macam tuh aku akan ignored je k. aku pon tak penah nak suruh " eh awak follow la blog saya erk"

so kepada korang yang mempunyai follower seramai 200 kebawah korang boleh la try join segmen nie. kalau nak tau dengan lebih lanjut korang boleh klik banner yang semart kat atas tu erk. ^_^ CEPATT taw ! sebab tempat terhad kepada 10 orang yang terawal je k. ^_^

KEEP ON SMILING :)


TERIMA KASIH DAUN KELADI, SUDAH BACA DATANG LA LAGI ! =)

0 comments: