> CucuTokMat: trafik adakah itu penting ? ^^,,

trafik adakah itu penting ? ^^,,

assalammualaikum olss.. 


att-10-tion >> thanks kepada semua yang sudi datang BW ke blog cheq nie. walaupon bapa kali datang sini entri yang sama jugak yang terpapar. hehe. -.-


kebanyakkan blog yang cheq dok selalu p survey kebanyakkan nya ada letak kan trafic dalam blog blog mereka.tapi tak kisah la. itu hak masing masing kan nak letak ke idakk. kebanyakkannya blog yang femes amos la yang da trafic nie. cheq tanak la sebut nama blogger yang femes tuh. kang terasa plak dengan entri cheq kali nie. padahal cheq tadak secebis niat di hati taman yang berbunga bunga nie nak tuju entri nie untuk mereka yang femes nie. huh. -.-" 


.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

tertanya tanya apa kah gosip yang cheq nak kongsi dengan hampa nie ? lexx lu.. bancuh milo secawan duduk bersila atau berbaring ikut suka hati hampa la naa. hihi =,= 


cheq agak pelik dengan certain certain people nie. gila trafic ke hape pon tak taw . memang la cheq kata tadi ikut suka hati masing masing la nak letak trafik kat blog ke hape. tapi yang problem nye sampai ke dalam grup grup dalam fesbuk tuh pon depa p promot trafik blog diorang ! 


contoh : korang jangan lupe singgah di blog saya . tolong saya menaikkan trafik saya kembali. [link]
maaf keyboard cheq ada problem untuk print screen kan statement.



what laa ?? takan sampai macam tuh sekali kut cik abang adik. cheq letak cik abang adik sebab kang kalau letak abang saja cik abang abang yang terasa. kalau letak adik saja kang cik adik adik jer yang terasa. termasuk la cheq. hehe. -,-  kalau ye pon nak promot blog jangan la sampai berkata sebegitu rupa. buruk ngat aih rupa nya. huh ! secara jujur nye cheq kurang gemar dengan certain certain u'olss nie yang gila trafik. cheq tak tuju kat sapa sapa na. yang cakap terbukak kepada semua orang. jadi kepada sesapa yang penah berkelakuan sebegini rupa sila tinggalkan tabiat tersebut yeah. kerana anda mengundang kesakitan pada pandangan orang lain yang bertindak sebagai silent readers macam cheq. HAHA. ^___^.


p/s : cheq bukan gila trafik mahupun gila talak nie bagai. cheq hanya gila cekedis. -___-"





JEMPUT SINGGAH SINI JUGAK >>






~ s e k i a n  w a r k a h  d a r i  C i k  E p a l  H i j a u ~



TERIMA KASIH DAUN KELADI, SUDAH BACA DATANG LA LAGI ! =)

0 comments: