> CucuTokMat: Contest : Gambar Dekstop Lappy ....! ^_^

Contest : Gambar Dekstop Lappy ....! ^_^

assalammualaikum ...



klik SINI Tuan Punya Header comeii  -..- 

yeaayyyy.......! juin contest lagi sekali setelah kecundang pada contest yang lepas. wahaha. ^_^ tadak la. melawak ja. tertarik nak juin contest nie sebab sound dia yang bersamaan dengan bunyi yang menarik , tertarik kau memang kedebusshhh...... ! -..- "

kenapa pilih gambar nie tuk dijadikan dektop background ?

dektop kita hak milik kita la kan ! sebab tu la cheq buh gambar nie. cheq suka polkadot. tataw pasai pa suka sangat sangat dekat polka-kedut nie. and cheq jugak suka warna hitam dan pink ! warna hitam sebab warna nie nampak konon konon cool , semart plus owsom  ! ^_^ pink pulak sebab sudah menjadi lumrah wanita suka warna nie. warna nie comeii. suka suka. ^_^ maka dengan adanya elemen elemen seperti yang dinyatakan  : 

gedebakkk...
gedebiikkk...
gedebukkk....

telah jadi lah satu wallpaper untuk dektop cheq. hihi. 

bagaimana dengan susun atur icon pulok ?

dengan dibekalkan kuasa fikiran yang infinity maka cheq menyusun atur icon icon dektop cheq berbaris kawad dekat bahagian atas. ^_~  haa tengok hampir hampir memenuhi ruang dektop dah kan . sesetengah orang cakap serabut icon banyak sangat . tapi nie desktop cheq . cheq punya suka lah !! hehe. senang nak cari folder. tak payah nak godek godek banyak banyak tempat. bukak lappy klik je folder yang mana cheq suka. tapi cheq hanya letak icon yang cheq selalu guna ja kat depan nie. yang jarang tuh cheq simpan kat belakang ja. hehe. 


haaa nie la background dektop cheq. cantik tak ?? *memaksa untuk anda memuji -,-

dengan ini dengan rasmi nya cheq menge 'tag' 2 kawan baik cheq 


:)


~ s e k i a n  w a r k a h  d a r i  C i k  E p a l  H i j a u ~






TERIMA KASIH DAUN KELADI, SUDAH BACA DATANG LA LAGI ! =)

2 comments:

HajarRasdi [BdkKck] said...

all the best!! =)

..gugu.. said...

wahh smart...

tq join ye..

also folo u 100 ;p