> CucuTokMat: Bintang gemerlapan :)

Bintang gemerlapan :)

assalammualaikum y'ollss and hai hai...


memandangkan ABPBH 2010 baru jer melabuh kan tirai aku nak buad review sikit pasal anugerah awards nie. walaupun tak sehebat AMMY AWARDS but as a Malaysian we shuld proud of it.-,- starting dari pukul 9 until 12midnite aku tercangak depan telebisyen kat ruang tamu gara gara nak kepochi sapa yang menang. walaupon artis yang aku nak dia menang as a femes ames local artis tapi normal la tu kalah menang adat pertandingan. but oke la kebanyakkan yang winners malam tuh memang layak menang award pon. =.= oke tanak bebel panjang panjang lets cekidoutss ...!! -,-


BINTANG PALING POPULAR


SHAHEIZY SAM

---->> wa dah cakap derr. lu mesti menang punya la. see. ^_^ hihi. derr sorang nie memang layak la nak pegang award malam tuh. sangat talented. and perwatakan dia sangat bersahaja. that's why die ramai peminat. kalau dulu orang bukan tau sangat pasal die nie. orang lebih kenal kakak die ZIZIE EZZETE. kak die putih gebu. die terkena cahaya matahari terlebey. hehe. jangan mara naa derr. so TAHNIAH for u oke derr. 

PELAKON FILEM WANITA POPULAR


LISA SURIHANI

---> ma faveret artis ever ! muaax. giler ko. aku minat die giler. starting die mule mule muncul agi aku dah minat. siriesly aku tak penah nak minat local artis nie. bukan sebab tidak bersyukur or menanggungkan artis barat. tidak jugax. disebabkan sebelum nie tade local artis yang betul betul berbakat tuh yang tak menarik minat aku dulu. but now we have LISA SURIHANI ! she is so talented and beautiful gurl i ever see. LISA tahniah for u oke. ^_^  hope u will more success in your job. gud luck bebeh. T_T

 PENYANYI LELAKI POLULAR


FAIZAL TAHIR

---- > wooo my superhero. hihi. you are ROCK bro ! yeahh. FT hebat. vocal tayah cakap la kan. wa klu duduk depan FT nyanyi ternganga mulut. and then performance tayah cite ar beb. memang gempak wa cakap lu. ! sangat sangat awesome. kreatif giler. sape cakap seorang engineer tade talent dalam bidang seni. see my superhero. Oppss..! *off the record pliss. hehe ^_^
actually de banyak lagi winners tapi yang di atas nie saja la yang sempat aku nak review. cewah ! dah macam buad review blog plak. hihi. kepada winners-winners yang laen anda jugak sangat fantastic malam tuh. setinggi TAHNIAH dari saya kepada anda semua. MAJULAH INDUSTRI DEMI NEGARA. caiyook caiyookk . ^_^

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


nie aku senarai kan nama nama pemenang bagi ABPBH 2010. anda patut dihargai. TAHNIAH ~

Anugerah Pencapaian Sepanjang Hayat - Datuk Rosnani Jamil 
Penyanyi Wanita Popular - Yuna
Pelakon TV Lelaki Popular - Remy Ishak
Pelakon TV Wanita Popular - Fasha Sandha
Penyanyi Berkumpulan/Duo Popular - Sixth Sense
Artis Nasyid Popular - Rabbani
Artis Komedi Lelaki Popular - Zizan 
Artis Komedi Wanita Popular - Norkhiriah
Artis Baru Lelaki Popular - Shahir
Artis Baru Wanita Popular - Ana Raffali
Pengacara TV Lelaki Popular - Aznil Nawawi
Pengacara TV Wanita Popular - Fara Fauzana
Penyampai Radio Lelaki Popular - Faizal Ismail
Penyampai Radio Wanita Popular - Fara Fauzana


~ s e k i a n  w a r k a h  d a r i  C i k  E p a l  H i j a u ~





TERIMA KASIH DAUN KELADI, SUDAH BACA DATANG LA LAGI ! =)

0 comments: