> CucuTokMat: Lamunan ku Terhenti ~~

Lamunan ku Terhenti ~~

asslammualaikum 


peeewwwiiitt !! rindu siott. lame bebenor kome tak datang sini haishhh. hoho . seperti yang dah dibincangkan sebelum ini saya tuan tanah kedaun telah memberi sebab musabab ketidakhadiran saya untuk menconteng arang di muka blog yang serba indah ini. cewahhh.
 *sila kelip mata*


starting from nowards, saya dengan rasmi nya telah menendang jauh segala debu debu serta sarang sarang yang telah menghinggap seluruh pelosok dinding blog ini. Shuuhh  !! Shhuuhh !! guna lah sheldtox . haha 


agak lama aku  meninggalkan dunia alam maya serba canggih ini dan banyak cerita yang aku kumpul semasa aku pegi mengembara. tak sabar rasa nak perah keringat otak ku untuk mereka serta merepek dalam gua punya celita  !! haha.


sampai di sini saja mukadimah aku selepas pegi mengembara. 


jumpa lagi di entry seterusnya dengan aksi aksi dan paparan yang mendebarkan. ngee ~






~ s e k i a n  w a r k a h  d a r i  C i k  E p a l  H i j a u ~

TERIMA KASIH DAUN KELADI, SUDAH BACA DATANG LA LAGI ! =)

0 comments: