> CucuTokMat: Join segmen ADY BUDIKA : Sape cakap tade entri??

Join segmen ADY BUDIKA : Sape cakap tade entri??

assalammualaikum





sapa mamat di sebalik banner yang penuh dengan misteri ni erk?? hemmm....tertanya tanya bukan. nie adalah ADY BUDIKA. die salah sorang geng KBU yang aku sayang amat seyh ! ehem ehem. helooo! sayang sama KBU lorh. dunt misunderstood okeh? ngee~~


dah stop bebelling yeah ! ini adalah 1st segmen yang aku join. harap maap la noh kalau entri segmen aku nie tak sepower  power rangers or power puff gurl. anak cucu mintak ilmu  ! :)

dalam syarat syarat nak join segmen nie MR ADY telah menyenarai hitam kan beberapa peraturan iaitu :

1- Letakkan header blog ady nie. 

- oke dah terpampang di atas sana nuh haaa dengan megah nya.

2- Linkkan ke entri ini.

- akan menyusul sebentar lagi. 

3- Wat satu entri yang bertajuk "Sape cakap takde entri?!"

- sedang disiapkan

4- Dalam entri tu anda letak gambar seorg artis malaysia yang anda minat n mengapa anda minat artis tu.

- haaa artis malaysia yang aku paling minat sekali adalah JENG! JENG!

ALLAHYARHAM TAN SRI P RAMLEE

(buleh kan? abg Ady x cakap pon penyanyi @ pelakon @ baru or lama. janji artis ! ) :)

credit to : Incik Google :)


sebab

- senyuman dia menawan + kacak. ngee~~ :)
- suka tengok filem filem arahan beliau ada banyak pengajaran yang kita buleh ambik dari situ.
- seorang artis yang berkaliber.
- beliau tidak pernah lupa asal usul beliau dan humble. yeah ! humble. thats the most i like bout him. :)
- suara yang amat merdu. rasa nya setakat ni tadak lagi la penyanyi yang buleh lawan kehebatan suara Tan Sri P Ramlee nie.
- paling paling aku suka sebab dia nie otak begeliga. maksud aku dia pandai buat duit dengan kehidupan dia. aku kan student bisnes so pemikiran ke arah bisnes sikit la. mintak maap la noh kalau sapa sapa rasa statement nie tak ley belah ! haha. dari seorang pelakon dia p jadi penyanyi pastu pengarah lak tak cukup dengan tuh dia jadi pemain muzik dan penulis lagu. perrhhh ! bagi aku Tan Sri P Ramlee seorang yang tamak haloba tapii ke arah kebaikan okeh.


tu saja la aku nak cita serba sedikit kenapa aku minat Tan Sri P Ramlee nie dan kenapa aku tak minat Bunkface la Faizal Tahir la Siti Nurhaliza la. Weell! setiap orang der citarasa masing masing. :)

6- Kalau leh tagkan sorg kawan anda.

- hemm...sape erk yang bertuah tuh.


naaa....hamik kau ! haha :)

5- So komen link url entri anda itu kat sini k .

- dah siap entri baru buleh kumen kumen.





~ s e k i a n  W a r k a h  D a r i  C i k  E p a L  H i J a u ~



TERIMA KASIH DAUN KELADI, SUDAH BACA DATANG LA LAGI ! =)

0 comments: