> CucuTokMat
Aku xtaw kenapa aku terlalu sayangkan kau si tikuih….kalau aku ada ubat tuk aku tak sayangkan kau aku akan beli ubat tu….aku taw kau pown perasan aku sukakan kau tapi kau takut aku akan mengecewakan kau..untuk pengetahuan kau si tikuih aku juga berasa begitu….aku takut kau yang akan kecewakan aku…aku taw kau rmai kawan perempuan….aku xkisah,..aku paham pragai kau…ntah la….terlalu banyak kenangan kita bersama….aku susah nk lupa kan kau si tikuih….dan aku xnak kau ilang dari idup aku…aku perlukan kau…secara jujurnya aku x penah berasa begini terhadap mana-mana laki yang aku penah kenal sebelum nie…tapi sejak mengenali kau aku berubah…aku bkn playgirl seperti dulu lg….perasaan nie timbul dengan sendiri….aku x taw kenapa aku boleh berubah..sedangkan aku taw kita x kan dapat bersama…pelik kan….aku sendiri pown xtaw nak letak perasaan aku terhadap kau di tahap mana…aku teramat sayangkan kau….!! Aku nk kau jadi milik aku suatu hari nanti….tapi layakkah aku tuk kau?? Sudikah kau terima aku seadanya?? Mampukah kau menyayangi aku seperti mana aku menyayangi kau dengan sepenuh hati aku?? Semuanya terletak di tangan kau si tikuih…..ya memang sebelum nie ada ramai laki nak kan aku….tapi suma aku tolak disebabkan kau si tikuih…..aku dh banyak kali cuba untuk melupakan kau..tapi x sedetik pown aku dapat lupakan kau….aku jadi makin rindu..aku selesa dengan kau..aku rasa selamat…..aku perlukan kau si tikuih….alangkah baik nya kalau kau dapat membaca isi hatiku terhadap kau si tikuih……....! : '(

TERIMA KASIH DAUN KELADI, SUDAH BACA DATANG LA LAGI ! =)

0 comments: