> CucuTokMat: Thanxx kak eyna Haron ^_^

Thanxx kak eyna Haron ^_^

Assalamualaikum and selamat hari jumaat semua ............


korang tau tak pixel ? ala benda tecik-tecik yang cantum-cantum guna gam dan comeyyy tuh. -.- . tak tau jugak ? haiyakkk >.< kejap aku tunjuk. 














































please scroll down again .  -.-" 












































































JENGGG !!! JENGGG !!!









credit fb kak eyna. -.-

nie la pixel comeyyy ohh yang aku maksud kan. seriesly sangat comey. aku dah jatuh hati dah dekat pixel-pixel nie. Thanx kak eyna for your services and this cute pixel too ! ^_^

korang kalau nak order pixel comey nie korang boleh pm kak eyna gojeesss dekat fb  k. 



Yang nie pixel yang aku order. small mushroom ada empat. satu lagi aku kasi mak aku. sebab dia pon dah berkenan. hihi ^_^ that elmo is dammn nice ! i wearing as a necklace. padahal memang necklace pon ! -.-" ada banyak lagi bentuk bentuk pixel yang lain yang kak eyna buat. kalau korang nak tengok lagi korang pergi dekat FB kak eyna k. she's nice gurl too ! tak sombong pon. i likee her style. 

For you kak eyna >> Gud luck for u and alwayss look gojess oke ! heee ~ ^_^



TERIMA KASIH DAUN KELADI, SUDAH BACA DATANG LA LAGI ! =)

0 comments: