> CucuTokMat: Salam Ramadhan. ^_^

Salam Ramadhan. ^_^

Assalammualaikum w.b.t .....


Alhamdulillah lagi seminggu Umat Islam di Malaysia akan menyambut bulan Ramadhan ............. aku harap aku masih dapat bertemu ramadhan pada masa-masa akan datang. Amiiinnn.............. ^_^ dalam banyak-banyak bulan aku paling suka bulan Ramadhan. Yeah maybe nie jawapan klise bagi umat islam kan. maybe jugak la apa yang aku rasa sama macam korang semua. tak kisah la janji kita bersyukur dapat menyambut Ramadhan kali ni mahupun seterusnya. ^_^


dulu time kecik-kecik aku dan adik beradik yang lain paling suka time announce 'ESOK PUAAASAAA !'. dulu sehari sebelom puasa kami satu family TokMat berkumpul dekat kampung. memang penuh la kan umah TokMat aku ni dengan cucu, cicit dia semua. Meriiiaahhh ! Kami siap buat sate, BBQ lagi dekat umah TokMat aku tuh. ^_^



bila time announce nak dekat semua pakat serbu ruang tamu. Bayangkan la tv time tuh 24 inci . yang nak tengok 130 orang ! memang terpaksa berhimpit-himpit sampai dapat tengok sebelah mata pon jadikk la . HAHA. :) dah dengar annouce semua ape lagi main bunga api laaaa...........! maklum la time tuh tengah kiut-miut lagi kan.. heee ~ *_*



Criittt...........! Criiittt...........!




pasang pelita kat umah Tok aku . dah jadik pagar dah aku tengok ! -.-" 


memang aku tak akan lupa zaman dulu-dulu aku menyambut Ramadhan. teringin nak ulang masa lalu. mesti bessstttt  ! :)





Tok Wan ... kalau Tok Wan masih ada kan lagi best. -.-







SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN AL-MUBARAK ! 



TERIMA KASIH DAUN KELADI, SUDAH BACA DATANG LA LAGI ! =)

0 comments: