> CucuTokMat: nak dapat hadiah PERCUMA ?? try usha mende alah nie. melelehh wa cakap luuuu.....

nak dapat hadiah PERCUMA ?? try usha mende alah nie. melelehh wa cakap luuuu.....

Assalammualaikum (^.^) ....



oke jangan salah sangka erk. nie bukan GA yang aku lancarkan. belom tiba masa nya lagi aku nak buat menda alah nie. nanti-nanti la dulu bila aku dah bertapa 7 lautan Sumatera baru aku buat oke . -.- (bajet macam ada orang nak join plak kan ) oke3. berbalik kisah GA tadi. nie adalah GA yang dianjurkan oleh Mr. Hoping a Miracle . =) iaitu kawan aku di dunia blogger nie. so aku just nak promotkan la GA dia nie. tak salah kan blogger tolong sesama blogger kan ? ^_^ 

So kepada You, You, andddd You sekalian yang nak join korang boleh klik banner kat atas tuh erk . -.-" hadiah dia pon best jugak . ekspeceli kepada yang baru bergelar blogger or yang rasa nak edit blog dia tapi tak reti. haaa nie la masa nya korang nak dapatkan khidmat meng-edit blog secara PERCUMA ! =) 

AYUH MOH LER KITE JOIN RERAMAI ...... ! =)





TERIMA KASIH DAUN KELADI, SUDAH BACA DATANG LA LAGI ! =)

0 comments: