> CucuTokMat: Bernyawa kembali ^___^

Bernyawa kembali ^___^

Assalammualaikummmmmmm..... (^_^)

Setelah hampir sebulan tidak bernyawa akhirnya blog nie berfungsi seperti sedia kala semula. See...! aku hepi oke. tersangggaatt =) and I have decided to delete my another account (CucuTokMat) . sorry sangaaaatttt sangggaattt kat U'oll yang follow aku dua kali. sorii sangggaattt oke.. huhu. -___-" 


nie blog baru yang dibuat sebulan yang lalu gara-gara masalah technision (btoi ntah eja tuh ) -__-"

walaupon blog baru lagi indah dari yang sekarang tapi aku tetap nak setia guna blog nie jugak. aku sayaaannnggg bangggeett account blog nie. rasa macam nak simpan bawah bantal tiap-tiap malam .ngee ~ ^___%

dah sebulan tak boleh nak open account blog nie kan sekali dapat bukak . haammiikk kau ! >..<" sekali comment belambak laaa.. aduiii ... so thanks sangatt sangggatttt (berapa banyak thanks la) kepada yang sudi drop comment and tak lupa jugak kepada yang tinggal jejak kat SHOUTBOX aku nie. ramai jugak la yang datang melawat walaupon tak de sebarang update dekat blog nie. huhu. soorriii sangggatt  k. >..<v

apa apa pon aku akan terus dan terus berblogging di account nie SAHAJA oke !! No More others account . ngee ~ 


Terima Kasih Daun Keladi ,
Sudah Baca Datang Laaa Lagi . 

=)


p/s : terasa macam nak melakukan "pembedahan" je jap lagi . ^__*



TERIMA KASIH DAUN KELADI, SUDAH BACA DATANG LA LAGI ! =)

0 comments: