> CucuTokMat: KAMI BLOGGER UTARA :)

KAMI BLOGGER UTARA :)

assalamualaikum

okayy readers,

aku rasa dah lama sangat aku berkabung....
(padahal tak la berkabung mana sangat pon... .haha. )
NOW TIME ME TO GET UP FATYN...!! ngee~~ ^_^

okay la entry kali nie aku nak cerita pasal blogger-blogger yang femos amos nie....aku rasa aku kot orang yang terakhir di abad ini yang tahu tentang kewujudan blogger nie..
Oh! terasa diri ini sungguh naif.....! huhu.

aku rasa sekarang dah banyak blogger di Malaysia tak kira la berada di Semenanjung Malaysia mahu pun di Sabah & Sarawak...
so TAHNIAH kepada rakyat Malaysia terutamanya yang telah berjaya memajukan diri masing-masing..! yeay....!  ^_^

aku nak perkenalkan kat korang satu blog nie yang khas untuk blogger-blogger yang berada di Utara Tanah Air..
terima kasih di ucapkan kepada pengasas nya yang bernas dalam usaha mengumpul blogger-blogger seluruh Tanah Air.....CIK GKSB..!! 
anda memang kelasss larh....! weee.... :)



p/s : tengok betapa kreatif nye otak CIK GKSB nie menggabungkan 4 bendera negeri menjadi satu iaitu negeri UTAQHA...! awesome kn? :)

ATTENTION :

Kepada blogger sama ada berasal dari Utara iaitu 4 negeri utama di Utara, Perlis, Kedah, Pulau Pinang dan Perak, ataupun study dan kerja di sini,

GKSB sedang berusaha untuk mengumpulkan blogger-blogger yang berada di utara ini.

Tujuannya adalah supaya satu hari nanti, mungkin kita boleh anjurkan Gathering Blogger Utara untuk kali kedua insyaallah.

Klu hampa suma nak tau dengan lebih lanjut mengenai "Kami Blogger Utara" boleh la klik link di bawah.


TERIMA KASIH DAUN KELADI, SUDAH BACA DATANG LA LAGI ! =)