> CucuTokMat: AKU TAK PUAS HATY DENGAN......???

AKU TAK PUAS HATY DENGAN......???

aku tak puas dengan kau oke!!
semak + keliru + serabut + tak chumell jer aku tengok....
arghhh!
tak suka sama kau.

owh blog ku ! Guano lagi eh kawe nok buek kok mu nie haish...
eh kecek kelate pulok hambo ni eh...
oke..oke...
actually aku tak puas hati dengan blog aku nie.
series tak puas hati!
blog aku macam messy and tak sechumell macam blog blogger gurl-gurl yang laen.
sebab tu la korang mesti pelik lam sebulan background blog aku mesti bertukar.
dah macam pakai baju je. tiap-tiap hari bertukar.


tape tape akan aku lakukan 'operation' yang banyak ke atas diri mu ohh my MR BLOG!

p/s : USAHA TANGGA KEJAYAAN! GO GO CHAIYOK!! -_-


~ s e k i a n  w a r k a h  C i k  E p a L  H i J a u ~


TERIMA KASIH DAUN KELADI, SUDAH BACA DATANG LA LAGI ! =)

1 comments:

fRaMe+LenSeS said...

Drama king? amoihh.. perli Nadh ya.. ;) sila2. wat la blog kamu tu.. tapi skg pn cam da comel ja.. ;))