> CucuTokMat: Khairul Fahmie Che Mat & Si JejariRuncing

Khairul Fahmie Che Mat & Si JejariRuncing

assalammualaikum...


uit.......
lme jugak aku menyepi kan....besa la life student nie x menentu sikit..
kadang bz kadang free je memanjang....
minggu nie aku bz sikit dengan test, quiz and assignment yang menimbun macam tapak pelupusan sampah..HAHA. :) 
kadang-kadang aku ade gak terpikir menggunakan otak aku yang sempoi habes nie tentang kenapa perlu ada test and assigment nie sume?? 
pegi class lect pot pet pot pet 2, 3 jam....pastu balik la....and then graduate...kan senang! 
tak la membazir kertas kn? 
(memang lingkup la negara kalau kaw la jadi tenaga pengajar di negara nie...hihi.)


semalam baru aku dapat meluangkan masa dan membuat hobi aku 
(internet the explorer)....
baru-baru nie kan malaysia baru memenangi piala Suzuki ape tah..
lebih kurang camtuh la...masa game tu berlangsung aku tengok game tuh dengan Si Tikuih....
malam tuh malaysia lawan gan indonesia..memang best gak la game diorang....
then, tengah syok menengok aksi-aksi yang mendebarkan 
(cewaah..dh macam iklan SUPER RING plax..hihi) 
aku tengok la goal keeper malaysia....
ermm...boleh tahan....pada mula nya aku dengan Si Tikuih sangka goal keeper tuh pemain import dari China...
coz tengok mata dia sepet ja...
tapi ble yang tukang reporter tu announce nama dia KHAIRUL FAHMIE CHE MAT...!! 
sekali melayu daaa.....hihi.

aku pown dalam tengah best mengexplore tenet nie 
(apa punya bahasa la kaw nie FATYN) 
aku pown sje la search nama KHAIRUL FAHMIE CHE MAT NIE kat fb.....
aku pown selongkar la die nye page...
ala macam awek dok check page pakwe die tuh....nasib baek aku xde pasword and email si Fahmie nie..klu tak sume aku kan selongkar..haha. Oppss....! 
tak buleh-buleh.......bahaya nanti kang....
klu korang nak taw masa aku selongkar page die aku pown tengok la relationship dia....sekali dah in relationship with AIMIE HARMELIA la.....huhu. 
aku tabik r kat si Fahmie nie sebab walaupown dia dah femes skang tapi dia tetap stay dengan awek dia tuh.....
yela selalu nye orang yang dah jadi femes nie mana la nak mengaku dah berpasangan kan? tengok cam artis skang dah la...sume ckp cam keling jerr......haha. :D

kat page si Fahmie nie ada link blog awek die....Perhhh! 
dasyat tuh siap share link blog gf tuh.....
memang gentleman la si Fahmie nie! huhu. 
then, aku pown bukak la blog gf si apex nie....cantik jugak r blog gf die...
comey cm tuan die...dalam blog gf die dari newest page until older page sentiasa ada pic Fahmie.....
Owh soooo sweeetttt..............! ^_^  
macam-macam entry gf die tulis dalam tuh..
tapi, entry yang paling best adalah entry yang gf die tulis tentang relationship diorang.....memang sweet ketat-ketat...!! 
gf die cite dari awal diorang kenal, macam mana pertemuan diorang, macam mane first date diorang, macam mane diorang jatuh hati same-same...
sampai la tentang hubungan diorang sekarang..memang sweet sangat citer diorang....
.xde nye nak rasa menyampah or meluat kew hapeh.....
rasa macam nak and nak baca lagi der la....hihi.

dari ape yang aku baca dari blog si gf nie memang aku dapat rasa kan si Fahmie nie memang seorang yang gentleman and sweet-sweet LALA..... :) 
ish......terasa cam nak cari pakwe la plax sekarang,,,,,....hahaha. :)


dah macam aktres korea dah aku tengok...hihi. :)




tengok nie. comey kan? sweet + romantik + sempoi couple....muahx. luve u guyz! ;)

klu korang nak baca kisah-kisah menarik mereka korang boleh la pegi ke link nie....link nie adalah link blog kepunyaan si gf (AIMIE HARMELIA) 



TERIMA KASIH DAUN KELADI, SUDAH BACA DATANG LA LAGI ! =)

0 comments: